Synkänmusta kostea marraskuinen päivä ei pelottanut Koulujemme lähivedet -koulutukseen osallistujia. Ruissaloon kokoonnuttiin 27.11.2019 yli 30 hengen joukolla. Iltapäivän aikana oli viisi puolen tunnin työpajaa, joista kullakin oli mahdollisuus osallistua kolmeen. Emilia Nordling Åbolands naturskolanista piti rohkeimmille työpajan sateisessa ulkoilmassa. Eväitä ulkonaoppimiseen saatiin leikkien ja harjoitusten kautta. Lisätietoja: > En djupdykning i sötvatten – Material och…
Jatka lukemista

